[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Červen 18 12:21:06 CEST 2013

Ahoj, hlavně si lidi dávejte pozor na napájecí a USB kabely u externích
disků. Oni jsou schopní dodat k novému tak nekvalitní kabely, že už se
mi stalo, že napájecí šňůra ke zdroji přerušovala, když se s ní pohlo, u
jiného disku se mi stává, že přerušuje USB kabel. Asi víte, co by se
mohlo stát. Je to něco, jako kdybyste neodpojili zařízení a rovnou to
vyškubli ze zásuvky. Mohli byste přijít o data a u některých flashek pak
ani není možné je znovu naformátovat. Měl jsem tu před třemi lety
flashku Emtec a musel jsem jí vyhodit.