[Fanda] Něco na twitter

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Červen 18 08:06:12 CEST 2013

Autor Niekdajšieho qwitter-clientu vyvíja program s názvom chicken
nudgtet. Dobudúcna sa ráta s tým, že to bude platené, zatiaľ je vonku
akási beta
http://q-continuum.net/chicken_nugget/download/Chicken_Nugget-0.4-setup.exe
Ak to potrebuješ len dočasne tak toto by ti mohlo stačiť. Zatiaľ to
testujem a vidí sa mi to byť normálne použiteľné.