[Fanda] zápisníky

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Červen 17 17:51:18 CEST 2013

ono Gyn je docela dobrá vec s odladeným prostredím, hoc pár počítačových
nadšencov ho pasuje do minulého storočia. Kúpil som ho v roku 2004 a do
príchodu Ios zariadení a vhodnej externej klávesnice mi slúžil ako
jediné zmysluplné zapisovadlo, všetci klienti s ich kontaktami a tel.
číslami a dátumami príchodu boli v ňom a tak sa raz stalo, že sa stroj
pokazil a kebyže mi Michal nevytiahne z neho data, tak by to zjavne moju
malú firmičku docela položilo, bo kontakty a iné info sú dnes
vzácnosťou, takže nutno z času na čas zálohovať, no jak už Radek písal,
v Gynovi toho času bolo zopár deklarovaných funkcií, ktoré nefungovali,
resp. pre ne nebolo železo. Jednou z nich bola i externá zip mechanika,
dnešné Gyny majú už slot na kartu, takže moja sytuácia by sa už pri
troške dobrej snahy nemohla stať. Ono popravde ani prenos dát cez kábel
do počítača nie je vždy hladký, mal som obdobie, že to nefachalo vôbec,
teda u mňa. Proste som pustil prenos súboru či už na jednu, alebo na
druhú stranu a nič, po chvílke počítač vyhodil hlášku, že neboli priate
žiadne údaje a viac sa nebavil.
Dnes už keď tu máme fúru smartphonov a tabletov a aj klávesnice sú už i
do nepohody vyvinuté, tak dosť kanibalizujú Gyna, ale stále je pre mňa
kus hardwaru, ktorý nechcem vyložiť z batohu, pričom netbook, s
náhradnou batériou a napájacím zdrojom sú už nadobro mimo batoh.
Uvidíme, aký bude vývoj kupredu a kedy môj Gyn pôjde do skrine medzi
zariadenia aktuálne zastaralé, mám ich už tiež peknú hromádku, napr.
Ipod classic mi raz zmokol a už to nerozchodil, som si jednoho času
vravel, že kúpim iný pokazený kus s inou závadou, ale vývoj šiel tak
husto vpred, že sa to už neoplatí, možno tak kúpiť použitý kus a dať ho
do tej skrine medzi historické produkty - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby