[Fanda] mozilla, a nefungujúci tabulátor

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Neděle Červen 16 20:15:53 CEST 2013

Zdravím vás priatelia! Už som tu myslím o tom písal, ale ak nie, píšem
teraz. Poraďte mi prosím! Nikde inde sa mi tento problém nevyskytuje iba
v prehliadači mozilla firefox a na stránkach v ňom otvorených. Pri
pohybe sa nemôžem hýbať tabulátorom, ale paradoxne shifttab ide.
Používam windows7 64bit, nvda2013-1, typ počítača hádam nehrá rolu.
Spomeniem hádam iba, že to je notebook, a teda laptopovú klávesnicu.
Všade inde mi tabulátor pracuje normálne, iba v mf nie. Používam vždy
poslednú verziu prehliadača, ale myslím, že ani toto nie je dôležité,
pretože som skúšal nainštalovať aj staršie vydania, ale problém
pretrvával. Máte nejaké vysvetlenie a radu?
Ďakujem!
*Mišo!!
--
michal ondruška