[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Sobota Červen 15 19:38:51 CEST 2013

> Ale vraj niektoré veci by sa nemali vypínať, neviem či to je pravda, alebo
> len propagácia elektrární. :-) Ale vraj sa to vypínaním kazí.

Pro uvedené tvrzení ("elektronice časté vypínání škodí") existuje řada
pádných argumentů, nicméně úplně stejné množství stejně pádných
argumentů lze najít pro opačný názor ("nepřetržitý provoz je
škodlivější než vypínání"), takže je asi na vašem rozhodnutí, ke
kterému táboru se přikloníte. Elektrárny paradoxně propagují spíše
vypínání a úspory energie, viz třeba
http://www.setrimenergii.cz/uspora-elektriny/spotreba-elektriny-elektronika

Hezký den.

Michal Jungmann