[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Sobota Červen 15 09:31:12 CEST 2013

Ahojky Peter a ostatní,

pro informaci: mám notebook značky HP Elitebook 8730W a napájení mám
pouze ze sítě, protože baterka je už nějaký ten rok mrtvá. Kabel mám
takový: mám dvě části kabelu, na jehož jednom konci je oddělitelné trafo.
Jde mi tedy o toto: jestliže notebook vypnu, trafo je po čase studené.
Jde mi do notebooku proud, když mám jej v síti, ale trafo je studené?
(Doufám, že jsem dotaz formuloval dobře.)

Jarek

Dne 15.6.2013 8:28, gp1 napsal(a):
> Ahoj Pepo!
> Zapnutím počítača, sa zapnú aj ostatné zásuvky v lište..
> Po vypnutí počítača sa zmenší odber a zásuvky sa vypnú.
> Peter
>
> ----- Pôvodná správa ----- Od: "Josef Hlavinka" <hlavinka na braillnet.cz>
> Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Odoslané: 15. júna 2013 0:09
> Predmet: Re: [Fanda] Kolik žerou bedýnky

>>> zásuvek. POZOR - pro jistotu nekupovat jinde než v specializovaném