[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Červen 14 21:21:15 CEST 2013

Ahoj, vypadá to, že v případě, kdy použijeme dálkově ovládanou zásuvku
bude úspora nulová. Zásuvka Kangtai model 2605 žere naprázdno 7 Wattů,
tak mi to změřil měřák. Jde o tohle balení třech zásuvek plus jednoho
ovladače: http://www.autoomega.sk/?id_tovar=26039&ukaz=detail Na Aukru
jsem je kupoval minulý rok jako odměnu za to, že jsem přestal kouřit. M.