[Fanda] Kolik žerou bedýnky

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Červen 14 20:50:47 CEST 2013

Ahoj!
Existuje ešte predlžovačka s viacnásobnými zásuvkami ovládaná počítačom. Ak
sa prepne do režimu master/slave, tak po vypnutí počítača sa vypnú aj všetky
dalšie zásuvky v lište.
Tým je zaistené, že po vypnutí počítača budú na 100% vypnuté všetky
súvisiace zariadenia.
Maličkosť, ale poteší.
Prípadne, ako už bolo spomínané existujú aj zásuvky dialkovo ovládané
radiovým signálom, ktoré tiež umožnujú vypínanie na dialku prostredníctvom
dialkového ovládača.
Super luxus, lebo dosah je v celom byte.
Niektoré majú spínanie polovodiťčmi, iné obsahujú relé, ktoré má tiež
spotrebu.
Jedna takáto zásuvka s relátkom odoberala naprázdno až 25W.
Takže pred nákupom si treba overiť parametre.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "JPurchart" <jpurchart na volny.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>; "'Fanda konference'" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 14. júna 2013 19:52
Predmet: Re: [Fanda] Kolik žerou bedýnky

Dobrý den,

já jsem toto vyřešil prodlužovacím kabelem se síťovým vypínačem umístěným v
blízkosti počítače, který na něm vypne všechny zásuvky, nejen z důvodu
úspory, ale hlavně z důvodu bezpečnosti. Kabely jsou různé délky a počtu
zásuvek. POZOR - pro jistotu nekupovat jinde než v specializovaném obchodě.
Aktivní reprobedny, i při vypnutí tlačítkem na nich, jsou stále pod proudem,
tedy myslím transformátor. Tento se stále hřeje a v horším případě hrozí i
závitový zkrat a možnost požáru v době, kdy nemámm na zařízení dohled.

Jarda Purchart