[Fanda] Kolik žerou bedýnky

JPurchart jpurchart na volny.cz
Pátek Červen 14 19:52:16 CEST 2013

Dobrý den,

já jsem toto vyřešil prodlužovacím kabelem se síťovým vypínačem umístěným v
blízkosti počítače, který na něm vypne všechny zásuvky, nejen z důvodu
úspory, ale hlavně z důvodu bezpečnosti. Kabely jsou různé délky a počtu
zásuvek. POZOR - pro jistotu nekupovat jinde než v specializovaném obchodě.
Aktivní reprobedny, i při vypnutí tlačítkem na nich, jsou stále pod proudem,
tedy myslím transformátor. Tento se stále hřeje a v horším případě hrozí i
závitový zkrat a možnost požáru v době, kdy nemámm na zařízení dohled.

Jarda Purchart

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of
miroslavazavodna na seznam.cz
Sent: Friday, June 14, 2013 10:48 AM
To: Fanda konference
Subject: [Fanda] Kolik žerou bedýnky

Zdravíčko přeju. Mám na vás skromný dotaz, kolik žerou bedýnky. Nevím
bohužel značku, ale po jakémsi starém počítači, nám tu zbyly a tak je
používám k netbooku. Občas zapomenu zmáčknout tlačítko na vypínání, tak by
mě zajímalo, kolik to žere asi tak v korunách na den? Omlouvám se za možná
hloupý dotaz, ale tak mi to napadlo. Raději sice vypínám, ale, skleroza je
mocná čarodějka...
Za případné odpovědi děkuje
        Mirka.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2012.0.2242 / Virová báze: 3199/5908 - Datum vydání: 13.6.2013