[Fanda] Řazení přízpěvků na mobilním facebooku

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Červen 14 18:41:42 CEST 2013

No on to FB řadí i podle nějakého algoritmu jako které příspěvky dostaly
hodně liků a tak.
Mě by se spíš líbilo, kdyby se třeba daly vyfiltrovat fotky, co tam
uživatelé posílají.
Vojta