[Fanda] Řazení přízpěvků na mobilním facebooku

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pátek Červen 14 16:45:57 CEST 2013

No, tak to by mě taky moc zajímalo, protože jak kdy, ale většinou mi
FB ukazuje příspěvky chronologicky, ale někdy přijdu na to, že aha ono
je to v jiným pořadí, ale nevím o tom, že by to šlo nějak přehodit,
znám i vidící, které to štve na velkém FB, zdá se, že to bude nějaká
vnitřní funkce toho webu, že si podle lajků třeba nebo já nevím podle
čeho vybere pořadí.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376