[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Polácková e.polackova na quick.cz
Pátek Červen 14 13:30:46 CEST 2013

Prosím vás jak se NVDA nastaví, aby četlo pořádně na Faceboku, otkazy? Dík
moc, Eva
----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, June 14, 2013 9:25 AM
Subject: Re: [Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Hoj, teraz som skúšal rozloženie laptop a poslušne hlásim, že i on využíva
numerický blok vo vypnutom stave na pohyb po objektoch, neviem síce prečo to
robí, ale žiaľ je to tak. Napr. číslice 1 a 3 posúvajú kurzor po znakoch v
rámci objektu, tak ako pri rozložení desktop. Dá sa teda nejak Nvda primäť,
aby numerický blok prenechal systému, prípadne môžeš mi spichnúť príslušný
gestures, ktorý by si aj overil, že funguje? Na jednom zariadení, čo
používam ako multimediálny prehrávač by sa mnohé vyriešilo, keby to šlo
nejak zariadiť. A ešte mi napadlo, čoho je ten gestures schopný? Len vie
premapovať funkcie Nvda na iné klávesové skratky, alebo je schopný aj miesto
jedných klávesov stláčať iné klávesy? Napr. ak napíšem a vie miesto toho
povedať Nvda-čku, že nech miesto toho napíše b? Za rady dikes - Laco
Dňa 12.6.2013, o 8:05, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal: