[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Červen 14 11:22:41 CEST 2013

Zdravím,

Mirko, to číslo je zanedbatelné, jestli 5 wattů, tak je to hodně, pokud máš jen takové obyč bedýnky bez subwooferu jako já.¨Samozřejmě, že to vypínám, protože se hřejou určitě ve vnitř, a zbytečně do toho jde šťáva, ale při 5 wattech 50 W = 10 hodin, 140 W = 24 hodin. Jedna kilowatthodina resp. 1000 W = 5 KČ přibližně, takže 140 W za den máš kolem 1 KČ. Za rok je to ale 365 KČ, což je taky fakt:). Tohle je i obyčejný stand by režim u televize, rádia atd., pár takových spotřebičů, a hned je to skoro litr za rok elektriky jen na stand by.

Vítek

Tapin-radio coordinator
Od: <miroslavazavodna na seznam.cz>
Komu: "Fanda konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 14. června 2013 10:48
Předmět: [Fanda] Kolik žerou bedýnky

Zdravíčko přeju. Mám na vás skromný dotaz, kolik žerou bedýnky. Nevím
bohužel značku, ale po jakémsi starém počítači, nám tu zbyly a tak je
používám k netbooku. Občas zapomenu zmáčknout tlačítko na vypínání,
tak by mě zajímalo, kolik to žere asi tak v korunách na den? Omlouvám
se za možná hloupý dotaz, ale tak mi to napadlo. Raději sice vypínám,
ale, skleroza je mocná čarodějka...
Za případné odpovědi děkuje
        Mirka.