[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Červen 14 11:13:19 CEST 2013

Ahoj, Mirko, mám dvoje, oboje plastové. Jedny na prázdno berou 7 Wattů,
druhé 14 Wattů. Zpravidla když je vypneš tím čudlíkem, který v nich je,
tak se neodpojí od sítě a papají stále totéž. Mám to vyřešené tak, že
mám dálkově ovládanou zásuvku a vše vypínám dálkovým ovladačem. Pak můžu
něco ušetřit. Při spotřebě 7 Wattů spotřebujeme jeden kilowatt za
přibližně 6 korun asi za 142 dní, což je zanedbatelné. M.