[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Červen 14 10:53:18 CEST 2013

Hmm, to je veru divné, asi sa to snaží správať inteligentne a pokial máš
numerický blok tak simulovať objektovú navigáciu. Ten gestures vie
premapovať príkazy NVDA na iné kláv skratky, teda napr nvda+F12 na
nvda+X a takisto kompletne vypnúť príkaz, teda vypneš napr nvda+F12 a
jednoducho tento už nebude fungovať. To prehodenie A na B spravíš skôr v
autohotkey, v gestures.ini určite nie.