[Fanda] zápisníky

Ladislav Šimral igramul na heroesofmemory.eu
Čtvrtek Červen 13 23:13:16 CEST 2013

zdar,
obracím se s následujícím dotazem aria byla vybavena upravenou verzí dosu.
Tudiž se nabýzí otázka Mam hlasový výstup, mám dos půjdou hrát klasické
staré textové hry?
Těhto her je plno a proč to řešit  dosboxem či virtualizací dosu (ani
nevím zda dos vyrtualizujem) když se nabýzí využití arie která dnes už
využití mít nebude.
ještě trošku něčeho novějšího pacmate
je pro něj dost aplikací, nebo tam funguje jen pár předinstalovanejh? je
to vyndows mobile tak mě napadá třeba autohotkey s skryptovacíh jazyků,
skype,  nějaké hry?
děkuje igramul
ps: není zápisník gin krokem ěkam před eureku?
pps: v čem se na arii dalo programovat?