[Fanda] prihlásenie na youtube

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Čtvrtek Červen 13 22:36:55 CEST 2013

Ďalšia vec - čítal som článok, že by mala byť nejaká google služba, čo inteligentne ponúka človeku info, napr. stojíš niekde na zastávke a ten nástroj automaticky ponúka autobusové linky, či hospody v okolí. Žiaľ si nevieem spomenúť na jej názov, no malo by to byť v nástroji Google search, no napriek tomu, že som prihlásený tam nič také nevidím, ani medzi aplikáciami, hoc je pravdou, že sú tam nejaké nepopísané tlačítka, tak som si nie istý. Mohol by niekto znalejší nasmerovať? Za rady dikes - Laco