[Fanda] Dobrá zpráva pro uživatele Androidu

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 20:54:11 CEST 2013

Zdravím všechny fanoušky Androidu.

Zdá se, že konečně jsme se dočkali stabilní portované verze Androidu pro běžná stolní PC a notebooky. Sám jsem nezkoušel, při instalaci zřejmě nelze spustit Talkback, ale může někdo kdo má buď po ruce vidícího nebo trošku vidí vyzkoušet.

Zde je návod jak vytvořit bootovací disk, atd. Zajímalo by mě, jak tento systém virtualizovat, rád bych to prvně vyzkoušel jako virtuální stroj, ale na jednom starém PC bych si toho Androida dal. Jedná se o verzi 4.2 Jelly Beam.
A zde je odkaz na článek i s odkazy na soubory:
http://www.svetandroida.cz/android-x86-vyzkousejte-jelly-bean-na-svem-pocitaci-201305
S pozdravem

Vojta.