[Fanda] ovladače Packard-bell

Pavel Vlček kontakt na pavelvlcek.eu
Čtvrtek Červen 13 16:01:51 CEST 2013

Je pravda, že na webu packardbell je to s orientací dosti obtížné, s windowsím počítačem se mi to opravdu bez vidícího nepodařilo, v macu už ano. Nejsou tam totiž klasické odkazy, ale takové ty klikací ani nevím, jak se to vlastně jmenuje, nvda to hlásí jako kliknutelné. Mohu se vám pokusit ovladače stáhnout, jen je otázka, jestli je na packardbell ještě pro windows sedm mají, pokud tam byl v originálu windows osm.
Pavel Vlček
tel: +420 606 122 865
email:  kontakt na pavelvlcek.eu
web: http://www.pavelvlcek.eu/