[Fanda] obecný dotaz na instal tv karty

estrella estrellacz na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 13:46:58 CEST 2013

Zdravím, reset pc nepomůže, na netu to vyhledat nejde píše mi to u
správce zařízení, že drivery z netu instalovat nejdou, ale já to před
reinstalem měla nainstalováno, dělali mi to tehdy přímo v prodejně,
nevím v jakém pořadí, jestli se mělo tam dát první to médium a pak cd a
já to udělala špatně, takže to pak zítra zkusím asi s nějakým koukačem
nějak znovu. Petra Lásková