[Fanda] obecný dotaz na instal tv karty

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Červen 12 22:57:08 CEST 2013

Zdravím, nevím úplně přesný model mé tv karty, značka Asus. Mám
následující dotaz, nechala jsem si do pc nainstalovat z cd program,
který kartu obsluhuje, nějaký total media tři a nějaký remote kontrol,
myslela jsem, že je problém vyřešen. Ale, když jsem vložila tu kartu do
pc, zobrazila se mi hláška, že ovladač zařízení nebyl úspěšně
nainstalován. Vzhledem k tomu, že flashka či 3 g modem mi funguje, v mém
usb problém asi nebude. Usuzuju, že drivery asi v té kartě nejsou a
budou buď na CD, kde byl ten program nebo někde na webu. Díky za
případné informace k této problematice. Petra Lásková