[Fanda] Prezentace - Tmavomodry festival

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Středa Červen 12 22:11:09 CEST 2013

Vítku, určitě jsem pro prezentaci. Když se na Tmaváči prezentují věci
jako je Blind Android Matěje Plcha, resp. jeho práce obecně s
dotykovým telefonem, tak nevidím důvod, proč neprezentovat Tapin
Radio. O kontaktu přímo na organizátory nevím, ale určitě by věděl
Radek Pavlíček, který se na organizování spolupodílel a možná ještě
pořád nějak podílí.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376