[Fanda] Zmena formátovania pri kopírovaní vo Worde 2003

Jiri Dergel dergel na braillnet.cz
Středa Červen 12 12:33:18 CEST 2013

Zdravím

Števo, zkuste funkci ÚPRAVY a VLOŽIT JINAK a vyberte NEFORMÁTOVANÝ TEXT.

Mi to funguje.

J.D.
###########################
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, June 12, 2013 11:35 AM
Subject: [Fanda] Zmena formátovania pri kopírovaní vo Worde 2003

  Dobrý deň, priatelia, ak pracujem vo Worde 2003 na nejakom dokumente,
ktorý má zložitejšie formátovanie, musím si okrem obsahu textu strážiť aj
ono formátovanie. Napríklad mám formulár, do ktorého musím vpísať nejaké
údaje, čísla, popisy a podobne, pričom moje vsuvky musia mať určité atribúty
veľkosti písma, fontu a ďalších vecí, aby som zachoval požadovaný východzí
vzhľad dokumentu. Spravidla si text pripravím v inom okne Wordu a nastavím
aj formátovanie - teda písmo, veľkosť a iné vlastnosti tak, ako to vyžaduje
cieľový dokument. Ale ak potom dám CTRL C a v cieľovom dokumente CTRL V, tak
sa po vložení textu formátovanie často aj tak zmení a to pritom nie na
formátovanie okolia, ale na nejaký iný atribút, napr zmení sa iba veľkosť,
alebo zmení sa iba typ písma. Je to zlé, lebo v onom cieľovom dokumente sa
mi už niekedy ťažko vyberá presne len ten text, ktorý som vložil, aby som ho
opäť formátoval. Neviete, prosím, prečo sa toto deje, respektíve ako
kopírovať text z jedného dokumentu Wordu 2003 do iného tak, aby nedochádzalo
k zmene atribútov písma? Ono predsalen sledovať formátovanie dokumentov a
ustriehnuť prípadné takéto zmeny je bez zraku niekedy dosť náročné.

   Š K