[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Červen 12 08:05:18 CEST 2013

"Ten gestures sme pred časom skúšali a Nvda vôbec nereaguje na veci v
ňom napísané."
Asi ho dávaš na zlé miesto, mal by byť v appdata\nvda\gestures.ini alebo
pri portable myslím v priečinku config. U mňa funguje, predčasom som
nejaké gestures robil aj pre ľudí z nvda support listu a neboli s tým
problémy.
Toto, čo potrebuješ hravo zvláda autohotkey, s ktorým si sa tuším
stretol na Resete, komplet návod je napr tu
http://unss.sk/reset/2009/handouty/handout_autohotkey_sk.txt
Chce to síce nainštalovať ahk, ale ak si čosi hotové spravíš tak potom
sa to dá skompilovať do exe. Dá sa robiť premapovanie aj v registroch,
ak teda chceš konkrétne to a na b, k tomu napr tento post vo fóre
http://forum.unss.sk/index.php?topic=318.msg732#msg732