[Fanda] Tisková zpráva BlindShell (schváleno moderátorem)

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Červen 11 19:44:01 CEST 2013

Zdravím, tak to já bych potřeboval rozchodit Bluetooth USB Stick v mém
ozvučeném tabletu, který v sobě Bluetooth nemá za účelem spárování s
Bluetooth klávesnicí. Ale to asi přesahuje zaměření této konference. M.