[Fanda] Tisková zpráva BlindShell (schváleno moderátorem)

Ladislav Šimral igramul na heroesofmemory.eu
Úterý Červen 11 19:30:05 CEST 2013

zdar
co tak vím z dostupnýh informací z testování mělo bi to mít jen funkce
telefon sms a nějaké nastavení stoho  co vím neplánuje se začlenění
obchodu play nebo alespoň tehdá tak měsíc dva spět psaní by mělo být
řešené klávesnicí podobné starým tlačítkovým telefonům jen softwarově
tohle si moc nedokážu představit a doufám že  toto změní mě osobně by se
líbyl začleněnej např ještě alespoň skype nebo nějaké jízdní řády ale
jsem si vědom že nejsem cílová skupyna mimochodem když to má být formou
launcheru jak mohou zabránit načítání aplikací které obsahuje výrobcem
vydaná romka?
nemohu si pomoci ale působí to na mě dojmem napodobeniny mobile acces od
codefactory pro android s rozdílem že tento program je placenej a umí
toho možná více nevím ja jejih jprodukt v ruce neměl bohužel z dědiny
byly vybráni jiní škoda mě osobně by se to ale s pár funkcemi jízdní
řád, možnost doinstalovat dalšíh pár aplikací líbilo já osobně byh bral
android ve stavu telefon, sms, správce souborů nastavení hudební
přehrávač obchod play více nepotřebuji ale to je už na jiné téma
igramulka