[Fanda] Jakou zvukovku

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Úterý Červen 11 15:25:27 CEST 2013

zdar.
Já mam taky neofiko drivery, ono tomu nic neni, jen občas mi do toho prostě
vleze praskání, působící trošku jako třeba statiku kdyby to chytalo.
Čím jsou horší nové Audiginy od té 2ZS?
Mrknu i na ty, co zde někdo poslal.
Díky.
Tom
----- Original Message -----
From: "Jaromír Vít" <jaromir.vit na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, June 11, 2013 11:44 AM
Subject: Re: [Fanda] Jakou zvukovku

Ahoj, i ty starší Audigy chodí v sedmičkách, ale musí se stáhnout ten
správný balík ovladačů, ten neoficiální. V únoru jsem tu s tím laboroval
několik dní, už to vypadalo, že je karta na vyhození, ale na konec jsem
sehnal instalační balík, který všechno vyřešil. Původně lupala a
chrastila, až odmítala hrát i Tapin Radio a byl slyšet jen digitální šum
a byly problémy s volbou vstupů, které přestaly fungovat. Tak jestli by
Ti, Tome, nestačilo vyhodit staré ovladače a nainstalovat ten balík, co
tu mám. Vše se ale musí odinstalovat spešl utilitou, aby v systému po
kartě vůbec nic nezbylo a pak teprve instalovat ten balík. Kdyžtak to
můžeme dořešit soukromě. M.