[Fanda] Jaws vs. Tapin-radio, bylo: několik věcí

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Červen 11 12:03:10 CEST 2013

Zdravím oba Michaly,

Já osobně Jaws na počítači ani demo nainstalované nemám, vycházím jen z toho, co mě nahlásili testeři např. i zde přítomná Petra Lásková apod., nicméně pokud to vyčítává v pořádku, myslím si, že není dále příliš, co řešit, a jednalo se v daných několika případech o nějakou lokální konfiguraci, která měla tohle za následek. Každopádně moc děkuju za nahlédnutí na otestování, pokud by se jednalo o další záležitosti, přesně bude lépe řešit věc soukromně.

Hezký den
Vítek

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 11. června 2013 11:19
Předmět: Re: [Fanda]Jaws vs. Tapin-radio, bylo: několik věcí

Dobré odpoledne Tapine,

dnes jsem pro jistotu u sebe nainstaloval TapinRadio (v1.58.2) i na
64bitový systém a i zde je odezva v seznamu vyhledaných stanic v
pořádku. Kolega Radek Pavlíček, který má nyní lokalizaci JAWSu na
povel, je rovněž z Brna, takže navržená varianta "přijít ukázat v
praxi" není myslím úplně nereálná, případně se asi lze domluvit i na
nějakém rychlém nahlédnutí přes vzdálený přístup (TeamViewer či JAWS
Tandem). Nicméně užitečné myslím bude, pokud toto téma přesuneme mimo
konferenci -- velice pochybuji o tom, že by všechny postupné kroky
realizované k řešení tohoto specifického problému zajímaly všech 100
či 200 členů konference...

Hezký den.

Michal Jungmann