[Fanda] Jakou zvukovku

Csaba Garai csabag na centrum.cz
Úterý Červen 11 11:56:08 CEST 2013

Zdravím,
našel jsem docela slibně vypadající pod odkazem níže, ale to budou také
trochu profesionálnější... nejsou ale o moc cenově jinde, než klasické
Creative.
Zaujalo mě, že je lze do 30 dnů vrátit, takže by to možná za zkoušku stálo:
http://kytary.cz/zvuk/zvukove-karty/zvukove-karty-pci/
s pozdravem, Cs.

Dne 11.6.2013 10:24, Petr Bláha napsal(a):
> Já jsem se pořád ještě nezbavil toho Maudia, ale to je profesionální
> karta, takže tam nejsou klasické třiapůlkové jacky ale velké jacky a
> ještě nějaký midi vstupy a tak.

>>> 1. 2x výstup na repro/sluchátka, čili asi styl 5.1. Příšernosti typu
>>> 3. Midiport výhodou, ale ne nutností, 2ZS jej taky nemá.

--

s pozdravem, Cs.