[Fanda] Jakou zvukovku

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Úterý Červen 11 09:14:27 CEST 2013

Ahoj.
Nějaký typ na kartu jsem myslím dával, ale podle toho, co psal Tom, tak
by mu to asi nevyhovovalo.
Ve stolním stroji mám kartu creative xtreme audio a pak bych tu měl
externí kartu, která taky poměrně postačí ale no přesto si netroufám
radit, protože karty typu soundblaster live nebo starší audiginy, které
chodily výborně v xp a měly parádní parametry jsou patrně pryč, navíc
ovládání ve win 7 je trochu víc zmršené.
Taky jak tu Tom vzpomínal možnost ovládání basů a výšek v té mojí
creativce není pomohlo kompromisně vypnout ty ptákoviny co tam creative
nacpal a přepnutí do modu 2,1.
Tož asi tak.
Samotného by mě zajímal typ na nějakou dobrou kartu případně dobrou ext
kartu k notebooku i s možností nastavení parametrů zvuku ale ne v těch
grafických hrůzách jako nabízí třeba asus xonar a kde si neškrtnu ani se
zvukovou myší winmonitoru nebo jinak a ani vidící syn tam toho moc
nevymyslel.

Zd