[Fanda] Jakou zvukovku

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Červen 11 09:04:33 CEST 2013

Před časem tu Zdeněk Drahoňovský dával kontakt na velmi dobrou zvukovku za
rozumný peníz. Jestli se sám neozve v konferenci, zkus na jeho soukromý mail
nebo na Skype.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: "fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, June 11, 2013 12:50 AM
Subject: [Fanda] Jakou zvukovku

Zdar všem.
Přemýšlím o koupi nové zvukové karty, protože moje Audigy 2ZS pravděpodobně
není odstíněná nebo co, ale prostě chytá dost často podivné praskání, jehož
zdroj se mi nepodařilo odhalit. Ale protože se toto objevovalo jak ve
starém, tak i v novém počítači a jediné, co v nich bylo stejné je právě tato
zvukovka, soudím, že to bude způsobovat ona.
Každopádně mi ale jinak Audigy 2ZS velmi vyhovuje, takže bych rád sehnal
náhradu podobných funkcí.
Požaduji:
1. 2x výstup na repro/sluchátka, čili asi styl 5.1. Příšernosti typu 7.1
nepotřebuji, mám bedničky s jedním konektorem (typ 2.1) a do druhé zdířky
bych případně připojoval rádiová bezdrátová sluchátka, takže potřebuji, aby
ta karta měla možnost pouštět do obou zdířek stejný signál.
2. 1x vstup na mikrofon a 1x vstup line-in odděleně.
3. Midiport výhodou, ale ne nutností, 2ZS jej taky nemá.
4. Dále požaduji, aby její ovladače umožňovaly v ovládání hlasitosti
modifikaci výšek a basů (v XP je tato možnost za zaškrtávátkem "Ztlumit vše"
na tlačítku "Upřesnit").
5. Perfektní odstínění nežádoucích ruchů a balastu chytajícího se z
motherboardu, ze vzduchu, či odkud to ta Audigina bere.
6. Pravděpodobně rozhraní PCI. Nevím, jesli ta modernější kradší PCi je
lepší, nemám s ní žádné zkušenosti.
Koukal jsem na Alzu a tam jsou ty zvukovky tak příšerně levné, že bych tomu
snad ani nevěřil. :D
Díky za jakoukoliv radu
Tom