[Fanda] wifi problémRe: několik věcí

Úterý Červen 11 08:54:17 CEST 2013

Ahojte,
tak vám poviem, že neznášam rozhranie wifi pripojenia vo windows7. Koľko
to robí problémov, v xp som to nikdy nezažil, vždy sa klient korektne
pripojil ku zariadeniu. Tu je to vždy lotéria, či vám miesto pripojenia
ku sieti nevybehne len riešiť problémy, čo aj tak nikdy nepomôže.
Z číny som si nedávno objednal externú wifi kartu s ehm silnejšími
parametrami, ako je v našich končinách obvyklé. Horšie je, že cd s
ovládačmi len v čínštine, ale 7 ju nájde ako 802.11 wifi usb. K jednému
routeru sa tým neviem pripojiť, lebo hoc zabezpečenie je wpa2, sieť sa
tvári len ako wep. Ak zadám kľúč, vybehne ono riešenie problémov. Ak
nastavím wpa2 ručne vo vlastnostiach siete, možnosť pripojiť sa ku sieti
je zrazu nedostupná. Ovládač ku karte sa tvári ako aktuálny, nejde ničím
aktualizovať. Ozaj a už som tu spomínal, že zyxel routery by som už
nechcel ani zadarmo? Ten čínsky adaptér názov wifi vysielaný zyxelom ani
nevidí, ale to napríklad ani bratov mobil s androidom. A to je len sieť
s wep zabezpečením. Tak mi povedzte, čo sú toto za štandardy, kde záleží
nie len na značke routera, ale ešte aj na klientskom zariadení, že sa
spojí len niečo s niečim a že jedno zariadenie to vidí, druhé nie? Fakt
v xp som nikdy problém s wifi nemal, pripojil som sa ku hoci čomu.
P.