[Fanda] prozba o ovladače packard-beel

Úterý Červen 11 07:11:35 CEST 2013

To se dělá tak, že se napíše PB a oni ti dají vědět k jejich systému. Já jsem se chvíli vstekal s allinone PB počítačem a nakonec jsem našel informaci že používají vlastní ISO pro systém. Podle mě stačí kontaktovat jejich servis. Jinak v PB jsou celkem standardní komponenty, takže se to dá hledat postupně. Existuje na to spousta spešl softwarů, co ti projedou comp a zjistí konkrétní hardware a vyhledají ovladače, ale tady předám štafetu někomu jinému, protože s takovými softwary nemám zkušenost.

S pozdravem

Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] prozba o ovladače packard-beel
Od: Jarek Polák <polak9004 na seznam.cz>
Datum: 11.06.2013 00:28

Dobrý den, koupil sem si notebook packard-bell měl sem tam
windous.8.64.byt ale nevyhovoval mi, tak sem si zakoupil legální
windous.7home premium.64.byt vše sem nainstaloval, ale nemúžu najít
ovladače. Díval sem sem se na stránky, packard-bell ale nic tam není
skoušel sem i googlit, ale marně. Tak sem se rozhodl, poprosit vás,
jetli by ste mi nemohli poradit moc děkuji Jarek.