[Fanda] Jakou zvukovku

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Úterý Červen 11 00:50:39 CEST 2013

Zdar všem.
Přemýšlím o koupi nové zvukové karty, protože moje Audigy 2ZS pravděpodobně není odstíněná nebo co, ale prostě chytá dost často podivné praskání, jehož zdroj se mi nepodařilo odhalit. Ale protože se toto objevovalo jak ve starém, tak i v novém počítači a jediné, co v nich bylo stejné je právě tato zvukovka, soudím, že to bude způsobovat ona.
Každopádně mi ale jinak Audigy 2ZS velmi vyhovuje, takže bych rád sehnal náhradu podobných funkcí.
Požaduji:
1. 2x výstup na repro/sluchátka, čili asi styl 5.1. Příšernosti typu 7.1 nepotřebuji, mám bedničky s jedním konektorem (typ 2.1) a do druhé zdířky bych případně připojoval rádiová bezdrátová sluchátka, takže potřebuji, aby ta karta měla možnost pouštět do obou zdířek stejný signál.
2. 1x vstup na mikrofon a 1x vstup line-in odděleně.
3. Midiport výhodou, ale ne nutností, 2ZS jej taky nemá.
4. Dále požaduji, aby její ovladače umožňovaly v ovládání hlasitosti modifikaci výšek a basů (v XP je tato možnost za zaškrtávátkem "Ztlumit vše" na tlačítku "Upřesnit").
5. Perfektní odstínění nežádoucích ruchů a balastu chytajícího se z motherboardu, ze vzduchu, či odkud to ta Audigina bere.
6. Pravděpodobně rozhraní PCI. Nevím, jesli ta modernější kradší PCi je lepší, nemám s ní žádné zkušenosti.
Koukal jsem na Alzu a tam jsou ty zvukovky tak příšerně levné, že bych tomu snad ani nevěřil. :D
Díky za jakoukoliv radu
Tom