[Fanda] Jaws vs. Tapin-radio, bylo: několik věcí

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Červen 10 21:59:33 CEST 2013

Dobrý den, Michale,

Ohledně cesty ve vztahu k formuláři Jaws Beta 14, před cca týdnem, možná i déle, jsem pomocí daného formuláře reportoval nevyčítání některých prvků ohledně aplikace Tapin-radio zejm. seznam výsledků vyhledávání v rámci QT 4.7.3., dosud jsem neobdržel žádnou odpověď, tak jsem se chtěl jen zeptat, zda jste se tím s kolegy vůbec začali zabývat, nebo dané věci prostě nemají řešení, a je nutné postupovat centrálněji?

Myslím, že aplikaci nepoužívá jen několik Čechů, ale aplikace z toho, co vím, je hojně rozšířená nejen mezi našinci po celém světě, nejedná se tedy o cosi lokálního pro radost jen pár lidiček, což bych chápal, že vynaložení času pro vyřešení problémů by byl velmi neúměrný.

Chci se tedy jen zeptat, zda se k doladění věcí něco chystá či nikoli?

Hezký den a děkuju mnohokrát
Vítek

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 10. června 2013 21:35
Předmět: Re: [Fanda] několik věcí

Dobré odpoledne Petro,

děkujeme za postřeh, kolegové jej prověří. Zároveň bych však rád
upozornil, že pro hlášení připomínek k beta verzi JAWSu 14 je určen
formulář na adrese

www.galop.cz/jaws14beta

Ne každý z Fandů používá JAWS a ne každého zajímá, kdo kde objevil
jako chybu, tak prosím buďme k sobě navzájem ohleduplní a nezahlcujme
zbytečně konferenci věcmi, které lze mnohem efektivněji vyřídit jinou cestou.

Děkuji.

Michal Jungmann