[Fanda] několik věcí

Pondělí Červen 10 21:35:04 CEST 2013

Dobré odpoledne Petro,

děkujeme za postřeh, kolegové jej prověří. Zároveň bych však rád
upozornil, že pro hlášení připomínek k beta verzi JAWSu 14 je určen
formulář na adrese

www.galop.cz/jaws14beta

Ne každý z Fandů používá JAWS a ne každého zajímá, kdo kde objevil
jako chybu, tak prosím buďme k sobě navzájem ohleduplní a nezahlcujme
zbytečně konferenci věcmi, které lze mnohem efektivněji vyřídit jinou cestou.

Děkuji.

Michal Jungmann