[Fanda] Náhrada_starého_outlooku

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Červen 10 20:48:19 CEST 2013

Nazdar! Mal som ten istý problém, ale môj známy, ktorý sa v tejto
problematike orientuje, mi stiahol nejakú úpravu, pri ktorej stačí po
otvorení thunderbirdu stlačiť f4, a hneď som v naposledy prezeranom
priečinku. Bohužiaľ neviem, čo to presne bolo, ale využívam to veľmi rád.
Mišo!!

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943