[Fanda] Windows Live Mail a trideni posty

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Pondělí Červen 10 19:35:36 CEST 2013

Zdravím,
jak jsem vypozoroval u poštovních programů je největší problém aby se
všechny účty stahovaly do jedné složky a ne každý účet do vlastní "Doručené
pošty".
Komu toto třídění vadí, může si v programu Windows Live Mail vytvořit
pravidlo, které mu toto umožní.
Postup:
vytvoříme si složku do které chceme přesunovat e-maily ze všech účtů,
v pravidlech pošty zaškrtneme položku z určitého účtu - přesunout do určené
složky.
Tak to uděláme u všech svých účtů a pak tlačítkem nahoru přesuneme toto
třídění na začátek našeho seznamu.
Pokud bychom nechali tato pravidla na konci seznamu, zrušili bychom si
třídění do již dříve vytvořených složek - u mě je to např. Fanda, Jaws atd.
Jak jsem teď odzkoušel, WLM třídí pravidla od konce, proto zbývající,
předtím nedefinované v pravidlech přesune e-maily do nově vytvořené složky.

Josef D.