[Fanda] Náhrada_starého_outlooku

Csaba Garai csabag na centrum.cz
Pondělí Červen 10 14:55:07 CEST 2013

Mirku,
a přesně to si udělal, odpovídal si na dotaz v konferenci, na který si
neměl nic užitečného co říct.
Dotaz byl na jednoduchý mailer, který by nahradil OE, pokud možno nic
složitého, TB nevyhovovalo.
K tomuaby to fungovalo s odečítači... co obsažného si k tomu řekl?
Nic, fakt nic, jen obvyklý problém s financemi, taky odpověď, ale bez
toho, aby si to doplnil konkrétní informací s názvem použitelného
jednoduchého maileru zdarma je to o ničem, ostatně jako tato diskuse,
protože si jen meleš svoje, aniž by si odpověděl na dotaz...
Nejde ani o litr vody, ani o důchod, ani o nic podobného, jde o to, že
neznáš ten open source mail a píšeš, že je jich více, kde  v tom vidíš
logiku?
A pak to zazdíš s tím, že nejsi blázen, aby si pro ostatní něco
otestoval zdarma... fakt vtipné... ty by si zdarma chtěl vše, že? Cs.

--

s pozdravem, Cs.