[Fanda] Náhrada_starého_outlooku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Červen 10 14:20:01 CEST 2013

Csabo, nech si ty poznámky, odpověděl jsem na zásadní věc, na kterou byl
položený dotaz. I malé dítě ví, že litr vody se do půllitru nevejde, tak
proč se tady někdo diví, že je pro někoho devět stovek hodně? Pohybuji
se mezi zdravými a narozdíl od tebe s pochopením takové věci nikdo
problém nemá. Proto je lepší neodpovídat, když nemáš nic užitečného.
Zdar a už nepiš, řetězovky jsou vhodnější jinam.