[Fanda] Pomoc s následujícím dialogem, co to může znamenat?

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Pondělí Červen 10 11:56:33 CEST 2013

Dobrý den,
Děkuji za reakci, krátce jen k připomínce pana Sekely, u aplikace "MS outlook 2010 mi také čas od času tento dialog vyběhne, cirka 3x do týdne. Nevím, jak najít nějaký soubor či program "Bprotect.exe", z anglických stránek to s řešením tohoto problému asi vzhledem k mým znalostem tohoto jazyka ne zcela dobře půjde. Pokud zvolím v onom dialogu tlačítko "podrobnosti", našel jsem chybový textový soubor ve složce "Windows/system 32/cz", snad jsem to napsal dobře, tam se v Češtině otevře příslušný textový soubor, který popisuje dlouze něco o hlášení chyb firmě "Microsoft", nějak jsem pochopil, že "Bprotect.exe" má něco společného s nahlašováním chyb při nějakých selháních systému. Mám OS "Windows 7/32".
Takže bych chtěl poprosit, dá se nějak v krátkosti v češtině shrnout, jak postupovat, nebo je postup příliš složitý a komplikovaný. Onu frázi jsem zadal  i  do "Google", nezdařilo se mi něco relevantního v mateřském jazyce najít.
Děkuji moc, pokud by se někdo v téhle věci ještě fundovaně mohl ozvat, třeba i vy, pane Jungmann, budu velmi rád. Dobré pondělí,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak
Email: ivo11.novak na email.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Michal Jungmann
Odesláno: 10. června 2013 10:27
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Pomoc s následujícím dialogem, co to může znamenat?

Dobré odpoledne,

podle strýčka Google soubor "bprotect.exe" obvykle souvisí s aplikací "Bprotector for Windows", což je dle některých stránek malware -- blíže viz anglicky např. na stránce

http://secure-computer-solutions.com/blog/2012/07/bprotector_for_windows_should.html

Na odkazované stránce je i poměrně podrobný návod, jak se této havěti zbavit, případně -- pokud si na to sám netroufáte a nemáte nikoho dostatečně znalého ve svém okolí -- bude možná lepší vyhledat odbornou pomoc. Nicméně může též jít pouze o shodu jmen a uvedený soubor ve Vašem počítači může být zcela neškodný -- pouze podle názvu nelze soubor přesně identifikovat, bylo by potřeba poslat další údaje (velikost, datum nebo nejlépe MD5 součet).

> Totéž mi dělá počítač ale hláška je na Outlok

V tom případě jde na 95% o zcela jiný problém... Uvedené chybové hlášení je zcela obecné -- "program ten a ten přestal pracovat" -- a vyvozovat proto jakoukoliv souvislost, jde-li o dvě různé aplikace na dvou různých počítačích by bylo naprosto zavádějící...

Hezký den.

Michal Jungmann