[Fanda] Legální iso Windows, je to reálné

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Červen 10 11:12:33 CEST 2013

Ahoj!
Je možné osloviť servis, ktorý vačšinou DVD má a požiadať o kópiu.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 10. júna 2013 9:47
Predmet: Re: [Fanda] Legální iso Windows, je to reálné

> Kamarád má kódy na štítku na notebooku, ale nemáme medium.

V tom případě bych zkusil kontaktovat výrobce či dodavatele daného
notebooku. Nebo najít někoho, kdo má notebook stejné značky ze
stejného období se stejnou verzí Windows... Případně můžete zkusit
použít standardní OEM instalaci -- v některých případech Product Key z
notebooku akceptuje. Ale bohužel ne vždy...

M.J.