[Fanda] Náhrada_starého_outlooku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Červen 10 11:14:13 CEST 2013

Vždyť přece existují alternativy Open Source nebo Freeware, kde za obojí
není potřeba platiti. Proč je 900 za program hodně? Protože je důchod
7600 málo. Když z toho a příspěvků zaplatíte základní věci, tak vám na
kupování si programů a zábavy moc nezbyde. Ale to sem nepatří. Zkusil
bych přejít na Thunderbird, s NVDA je přístupný dobře.