[Fanda] Pomoc s následujícím dialogem, co to může znamenat?

Pondělí Červen 10 10:26:47 CEST 2013

Dobré odpoledne,

podle strýčka Google soubor "bprotect.exe" obvykle souvisí s aplikací
"Bprotector for Windows", což je dle některých stránek malware --
blíže viz anglicky např. na stránce

http://secure-computer-solutions.com/blog/2012/07/bprotector_for_windows_should.html

Na odkazované stránce je i poměrně podrobný návod, jak se této havěti
zbavit, případně -- pokud si na to sám netroufáte a nemáte nikoho
dostatečně znalého ve svém okolí -- bude možná lepší vyhledat odbornou
pomoc. Nicméně může též jít pouze o shodu jmen a uvedený soubor ve
Vašem počítači může být zcela neškodný -- pouze podle názvu nelze
soubor přesně identifikovat, bylo by potřeba poslat další údaje
(velikost, datum nebo nejlépe MD5 součet).

> Totéž mi dělá počítač ale hláška je na Outlok

V tom případě jde na 95% o zcela jiný problém... Uvedené chybové
hlášení je zcela obecné -- "program ten a ten přestal pracovat" -- a
vyvozovat proto jakoukoliv souvislost, jde-li o dvě různé aplikace na
dvou různých počítačích by bylo naprosto zavádějící...

Hezký den.

Michal Jungmann