[Fanda] Legální iso Windows, je to reálné

Pondělí Červen 10 09:47:57 CEST 2013

> Kamarád má kódy na štítku na notebooku, ale nemáme medium.

V tom případě bych zkusil kontaktovat výrobce či dodavatele daného
notebooku. Nebo najít někoho, kdo má notebook stejné značky ze
stejného období se stejnou verzí Windows... Případně můžete zkusit
použít standardní OEM instalaci -- v některých případech Product Key z
notebooku akceptuje. Ale bohužel ne vždy...

M.J.