[Fanda] Náhrada_starého_outlooku

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Pondělí Červen 10 08:27:55 CEST 2013

Lidé si zvykli bu´ď instalovat programy na černo ,nebo po známosti od kamaradu ,ale program za 900 si myslím pakatel  a když se na tom ten člověk trápil ,než jej dal do kopy tak si peníze upřimně zaslouží. Není dobré mít a spoléhat jen na černo ,vždyť se málo na to příjde.Eda.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Josef Drabek
Sent: Sunday, June 09, 2013 9:06 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Náhrada_starého_outlooku

> Proč devět stovek za program je hodně?

Protože to není až takový průlom a třeba Windows Live Mail není až tak špatný a je free.
Předpokládejme, že jej koupí minimálně 30 až 50 lidiček a to myslím, že je už zisk nepřiměřený. Ale je to jen můj názor, nebudu se přít.
V tom je ta svoboda, že Tě nikdo do ničeho nenutí a ty si sám rozhodneš kam své finance investuješ.
U Windows Live Mail narážím pouze na tyto chyby a to pokud dám při psaní e-mailu caplock, vyběhne mi Jaws do virtuálního kurzoru a při psaní se musím mrknout zda se opravdu text zobrazuje.
Jinak jsem s ním spokojený a je pro mě uživatelsky příjemnější než Thunderbird.
Např. program Windia je free a je pro nás mnohem užitečnější - aspoň pro mě.

Hezký den!

Josef Drábek