[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Červen 10 08:13:03 CEST 2013

Ahoj,
K tým klávesom, nepomohlo by prepnúť si rozloženie na laptop? Tam sa
nevyužíva numerický blok. Iná cesta by bola vytvoriť si gestures súbor,
kde všetko na num bloku zakážeš, len ak tie funkcie chceš potom
používať, musíš ich namapovať na iné klávesy čo by znamenalo vytvoriť si
vlastné rozloženie. Faktom je, že NVDA na toto nemá normálny dialóg,
takže to chzce hrať sa s konfiguráciou.