[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Červen 9 21:49:00 CEST 2013

nie, nemyslím, že by predajcom na jednom zákaznikovi natoľko záležalo a
ak mám vysloviť svoj názor, takžiaden z platených odčítavačov neponúka
taký markantný rozdiel oproti Nvda, aby som bol ochotný doň vraziť
stovky ak nie tisíce eur a to nemôžem povedať, že by som trpel nejakou
veľkou núdzou. Tuším pred časom ale bol odčítavač nemeckej výroby, tuším
Virgo sa volal, ale vôbec som si tým nie istý, ten mal na svoju dobu
dosti šikovné vychytávky a výbavu hlasov dosť bohatú. Dalo sa s ním
robiť mnohé i jednou rukou z numerického bloku, takže i ľudia s
kombinovaným postihnutím si prišli na svoje, no popravde neviem, kde to
skončilo, tuším sa to už k nám nevozí, nelokalizuje.
Mimochodom dá sa nejak primäť Nvda, aby v prípade, že si to neprajem
nevnucoval numerickému bloku svoje klávesy, ale prenechal ich windowsu?
Prípadne by som potreboval nástroj na premapovanie klávesov numerického
bloku pre svoje potreby na jednom konkrétnom zariadení, no ten nástroj
by musel byť dosť silný na to, aby ho i Nvda rešpektoval. Za rady vopred
dikes - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby