[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Neděle Červen 9 21:39:45 CEST 2013

Ahoj,
vôbec nemám pocit, že zaťažujeme konferu, len mi celá téma príde taká
akási, že aj tak by sme nič nevyriešili. Informácie predsa dostupné sú,
nebol nedávno Tmavomodrý festival, kde väčšina firiem prezentovala svoje
novinky? Demá software sú tiež k dispozícii a ak čakáš, že po tvojom
príspevku sa tu jednotliví predajcovia pôjdu potrhať, aby ťa
presvedčili, že práve ten ich produkt je in, tak asi od tohoto táto
konferencia práve nieje. Ale však možno to len ja celé nechápem a kľudne
tu môžeme rozvinúť diskusiu, čo je lepšie a čo horšie, ak sa to vôbec dá.
P.