[Fanda] potíže s přílohou mailů v Thunder birdu - upřesnění

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Červen 9 20:26:54 CEST 2013

Dobrý den, rád bych svůj dotaz poněkud upřesnil. Teď jsem schválně
zkusil ze Seznamu přeposlat mail s přílohou na Gmail, kam mail s
přílohou dorazil v pořádku a při podrobném čtení mailu jsem v něm
přílohu ke stažení objevil, takže ty přílohy v mailech v Thunder birdu
mám určitě, Doručená pošta je ukazuje správně, ale při otevření zprávy
prostě nikde nevidím v roletce Soubor možnost Uložít přílohu, odkud se
dalo vybrat, jak chci uložit soubor, případně zda přílohu odmazat bez
odstranění samotného těla mailu atd. Mám Thunder bird 17.0 v češtině.
Prosím, byl by tu někdo, kdo by mi byl schopen a ochoten podrobně
poradit, kde asi dělám chybu? Děkuji moc, ty přílohy jsou pro mě
celkem důležité u některých mailů a nechce se mi to řešit oklikou přes
přeposílání jinam, když těch příloh je třeba padesát a víc, jde o
různé menší dokumenty, většinou text, případně zip. Pracuji s tím vším
na Win 7 Pro 64bit s Jawsem 13 v češtině. Děkuji předem za pomoc.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376